ECX ICT Business Solutions

Service level agreements (SLAs)

Wenst u garanties over de continuïteit van uw ICT systemen en permanente beschikbaarheid van onze System engineers?

Dan is de SLA formule misschien voor u geschikt.

Een SLA geeft u bepaalde garanties die noodzakelijk zijn voor de complexiteit van uw ICT-omgeving en de omvang van uw onderneming. Daarnaast vormt een SLA een aanvulling voor uw bestaande IT-medewerkers. We voorzien een aantal vaste bezoeken voor preventief onderhoud op de server-omgeving en voor het testen van de High Availability-procedures en back-up.

Bezorg me meer informatie over de SLA's

Een rechtstreeks doel is het bewaren en optimaliseren van de performantie en stabiliteit van de ICT-omgeving. Een indirect doel is tijdsbesparing voor uw interne ICT-medewerkers. Deze vrijgekomen tijd kan aangewend worden voor:

  • Verhoogd niveau van user-support.
  • Coaching & opleiding van interne ICT-medewerkers.
  • Uitwerken van IT-beleid als strategische asset.
  • Preventief onderhoud van uw netwerk.
  • Vaste technische contactpersonen.
  • Voordeeltarief voor vaste bezoeken en/of tussentijdse interventies.
  • Garantie op beschikbaarheid van ondersteuning bij ernstige calamiteiten.
  • Definitie van de verantwoordelijkheden (wie is verantwoordelijkheid voor welk deel van het netwerk).
  • Backup voor uw interne ICT-medewerkers.
  • Mogelijkheid tot Managed Services.
  • Zowel voor onsite, remote, als verplaatsingen.
  • Administratieve vereenvoudiging.
  • Maandelijks overzicht van uw verbruik.
  • Maandelijkse vaste premie.
  • “next level” account-management.
  • Supportweb voor melding van aanvragen en technische documentatie.
  • Licentiebeheer.
  • Remote monitoring van systemen en processen.
  • 24u en 7/7 support mogelijk.