ECX ICT Business Solutions

Helpdesk Services

U wenst uw eindgebruikers beter en sneller te helpen?

ECX beschikt over een uitgebreide en professionele helpdesk. Onze helpdesk kan u remote of lokaal ondersteunen. U wenst extra mensen op uw helpdesk ter plaatse of een combinatie van onsite en remote helpdesk. Neem contact met ons op voor een oplossing op maat van uw organisatie.

Aanpassen of opzetten van uw interne helpdesk?

Het opzetten van een interne helpdesk of optimaliseren van een bestaande helpdesk, ook hierbij adviseren en begeleiden wij reeds enkele van onze klanten.

Voordelen van de ECX helpdesk:

  • ECX garandeert een ontdubbeling dus vrijwaring van ziekte/vakantie en tijdens eventuele piekmomenten.
  • Extern team met helpdesk ervaring en van helpdesk best practices.
  • Helpen bij het uitbreiden van de helpdesk informatie onder vorm van onze helpdesk bible.
  • Escalatie naar onze senior engineers indien nodig.

Van het invoeren van dagelijkse controle taken over het gebruik van ticketing systemen tot het automatiseren van vaak voorkomende problemen en de daarbij horende oplossing.

ECX kan u hierbij helpen!

Bezorg mij informatie over de helpdesk diensten

Voordelen van de ECX helpdesk:

  • Meer flexibiliteit
  • Snellere ondersteuning
  • Gevarieerde kennis
  • Oplossing voor piekmomenten
  • Ticketing systeem
  • Snelle backup tijdens vakanties of ziektes
  • Continuïteit